Miss Catchy.

mscatchy.blog@gmail.com

sobota, 16 lutego 2013

Mgnienia ostatnich tygodni.

Powracam po prawie miesiącu przerwy. Mam nadzieję, że teraz uda mi się pisać bardziej regularnie. Sesja, zaliczenia, egzaminy... Na szczęście już za mną. Ok, wystarczy prywaty. Ostatnie tygodnie obfitowały w wiele muzycznych newsów, nowych wydawnictw. teledysków i moich odkryć. Zapraszam na to, co szczególnie zapadło mi w pamięć.

Nowości, nowości.

Wielki powrót Justina Timberlake'a. 'Suit&Tie' zapowiada nowy album artysty. Oficjalny teledysk ukazał się w Walentynki. Moim zdaniem Justin nie podbije tym kawałkiem klubowych parkietów (bo na tych niestety rządzi Pitbull), ale nic mu to nie umniejsza. Timberlake wypracował sobie pewną pozycję w światowym popie i pokazuje, że nie musi nikomu nic udowadniać - wciąż jest świetny i uwielbiany. 'Suit&Tie' zostało otagowane 'Best New Track' na Pitchforku, co mówi samo za siebie.

Nowe nagranie Destiny's Child. Przy okazji wydania składanki 'Love Songs' panie zdecydowały się nagrać wspólny utwór. 'Nuclear', bo o nim nowa, wyprodukował Pharell. Co nasuwa się na myśl po przesłuchaniu? Wspomnienia! Lata 90! Sukcesu nie wróżę, ale miło zamknąć oczy przy harmonijnym brzmieniu głosów tria.

Nowy singiel i nadchodzący album Depeche Mode. 'Heaven' zapowiada trzynasty album Depeche Mode - Delta Machine, który ukaże się w marcu. 

Disclosure i AlunaGeorge. Jestem fanką tych obu brytyjskich duetów, więc ich współpraca była dla mnie miłą wiadomością. Na szczęście się nie zawiodłam. 'White Noise' to świetny imprezowy banger. Aż chce się ruszyć na parkiet. Nie wyobrażacie sobie jak żałuję, że nie mieszkam w Warszawie. 6 kwietnia Disclosure w 1500m2 do wynajęcia...

Polubione, najczęściej słuchane, przyczepione...

HAIM - Don't Save Me (Cyril Hahn Remix)
Cyril Hahn potrafi stworzyć z miernoty coś dobrego. Co więc może wyniknąć, gdy bierze się za naprawdę dobry zespół i naprawdę dobry kawałek? Coś wspaniałego. Jeden z najczęściej słuchanych remixów w tym roku, jak na razie.

MS MR - Fantasy
Katuję ten utwór od momentu pojawienia się na Soundcloudzie. MS MR to nowojorski duet generacji Tumblra. Kupili mnie dużo wcześniej teledyskiem do 'Hurricane'.

BASTILLE - Pompeii
Usłyszane po raz pierwszy na HypeMachine, pomogło mi przetrwać trudny weekend z nauką. Ma wszystko, żeby stać się piosenką kultową (nie da się nie podśpiewywać 'e e eo, e e eo'). Czekam z niecierpliwością na album. Niemal tak często jak 'Pompeii' słuchałam ich wersji 'Locked Out of Heaven' Mash-up 'Niggas in Paris', z hitem Bruno Marsa okazał się być genialny. A wplecenie tam fragmentów 'Angels' i 'Diamonds' zupełnie zaskakujące. Określenie eargasm nie jest przesadą.

Imagine Dragons - Radioactive
Imagine Dragons po raz pierwszy usłyszałam w lipcu ubiegłego roku. Zaczęło się od 'Demons'. Później jakoś do nich nie wracałam, ale na fali rosnącej popularności znów zaczęłam słuchać. Polecam całą płytę, każda piosenka różni się od poprzedniej. W jednym z komentarzy na YouTube przeczytałam że "One does not simply have favourite Imagine Dragons' song". Zgadzam się z tym w 100%. Są znani fanom piłki nożnej i FIFY 2013, bo 'On Top Of The World' zostało umieszczone w grze. 'It's Time' zaczyna być grane w polskich stacjach radiowych, więc nawet jeżeli o nich nie słyszeliście, to już wkrótce to się zmieni. 

Do tego bardzo często: Maverick Sabre - I Need (dzięki SongPop), Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop (ten refren!), David Bowie - Heroes (The Perks of Being a Wallflower).

Mam też sporo rozczarowań... Ale to nada się na osobny post :)

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Justin wraca! ;) Bardzo!
    Nowa notka na http://true-villain.blog.pl/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa notka na true-villain.blog.pl
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej ciesze sie z powrotu Depeche Mode.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na blogu true-villain.blog.pl ukazała się nowa notka, a w niej recenzja "American Idiot" zespołu Green Day. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa notka na true-villain.blog.pl a w niej m.in. nowa recenzja i ważne ogłoszenie. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń